اخبار

بازدید مهمانداران هواپیمایی قشم از شرکت فراز نمونه قشم

من ریسک سقوط را قبول کردم که طعم پرواز را بچشم.

زیر پای مهمانداران خالی است. در آسمان ها سیر می کند، همیشه می خندند و لباس های زیبا و متفاوتی به تن می کنند. شغلی با در صد بالای متقاضی ، تقاضایی که ناشی از برداشت های ظاهری از این حرفه است. مهمانداری هواپیما، حرفه ای سخت و دارای شرایط کاری سخت تر ، اما با دورنمایی رویایی و دارای زرق و برق فریبنده. 

مهمانداران شب و روز ندارند، چمدانشان همیشه بسته بوده و برای سفر آماده هستند ، فرق نمی کند کدام ساعت از شبانه روز است آنان با چهره ای آراسته و با خوشرویی از مسافران مهمان نوازی می کنند.

یکی از وظایف مهمانداران این است که همیشه مراقب مسافران باشند تا امنیت کامل را داشته باشند و از این اطمینان حاصل کنند که قوانین امنیتی برای تمام مسافران اجرا می شود. آنها همچنین باید سعی کنند که مسافران حس راحتی و خوشحالی داشته باشند.

مهمانداران هواپیمایی قشم می خندند تا مسافر در پرواز ایمن و راحت باشد.

با توجه با ارتباط نزدیک کیترینگ های هواپیمایی و مهمانداران به عنوان دو بازوی مهم برای پذیرایی از مسافران، همه ساله دورهمی هایی توسط کیترینگ ها و مهمانداران در جهت تعامل بیشتر، تبادل نظر در ارتباط با بازخورد نظر مسافران، تولیدات کیترینگ ، نحوه سرو و موارد دیگر برگزار می شود تا بتوانند خدمات بهتری به مسافران ارائه دهند.

مهمانداران هواپیمایی قشم در جهت ایجاد این تعاملات، از شرکت فراز نمونه قشم که تامین کننده انحصاری هواپیمایی قشم است، بازدید به عمل آوردند.

مهمانداران در این بازدید با خانواده بزرگ فراز نمونه قشم آشنا شدند و ضمن بازدید از بخش های مختلف مجموعه، با دکتر فراهانی مدیرعامل شرکت دیدار نمودند.

دکتر فراهانی نیز توضیحاتی از نحوه آماده سازی و شرایط ویژه فعالیت کیترینگ ارائه نمودند.